FAQ

Wat is de levertijd?
Om het versturen zo efficiënt en zo duurzaam mogelijk te organiseren verzenden wij 1 keer in de week onze pakketten, op een donderdag. Mocht dit anders zijn dan zullen wij hier altijd contact over opnemen. Wil je het pakket eerder ontvangen? Dan kan je ons altijd contacten zodat we in overleg kunnen bekijken wat mogelijk is. 

Hoe wordt mijn order verzonden
Al onze orders worden op dit moment verzonden met PostNL. Zodra een order klaar is voor verzending, ontvang je een email met een track&trace vanuit ons. PostNL zal ook nog een mail sturen als het pakket aangeboden wordt.

Wat als een vintage item niet past?
Als een item toch niet helemaal is wat je ervan verwacht had of het past niet
neem dan altijd eerst contact met ons op. Graag binnen 14 dagen nadat je het pakket hebt ontvangen. We zullen je dan een email sturen met verdere retour instructies. De verzendkosten worden betaald door de koper. Alleen items met een origineel kaartje en een goede staat worden geaccepteerd als retour. Het bedrag zal na ontvangst en goedkeuring binnen 5 werkdagen worden terug gestort. Mocht een item beschadigd zijn dan nemen wij contact met je op voor verder overleg.

Hoe kan ik Studio vintique contacten?
Je kan ons bereiken via het contact formulier op de website of via de chat. Daarnaast is het ook mogelijk om ons een email te sturen via mell@studiovintique.nl of om ons te benaderen via social media.